Виши суд у Панчеву
Ћирилица / Латиница
Почетак / Информације и саопштења / Архива јавних набавки
АРХИВА ЈАВНИХ НАБАВКИ

03.03.2023.

План јавних набавки за 2023. годину


 

03.06.2022.

Измењен план јавних набавки за 2022. годину

 

08.02.2022.

План јавних набавки за 2022. годину


10.02.2021.

План јавних набавки за 2021. годину


05.03.2020.

Обавештење о закљученом уговору - ЈН 1/20 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

21.02.2020.

Одлука о додели уговора у поступку ЈН 1/20 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче


 

05.02.2020.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/2020 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

02.12.2019.

Одлука о измени уговора у поступку ЈН 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије


 

09.10.2019.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву


 

08.10.2019.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије


 

04.10.2019.

Одлука о додели уговора у поступку ЈН 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије


 

02.10.2019.

Одлука о додели уговора у поступку ЈН 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву


 

18.09.2019.

Питање и одговор у поступку ЈН 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву


 

17.09.2019.

ЈАВНА НАБАВКА РАДОВА БРОЈ 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије


 

16.09.2019.

ЈАВНА НАБАВКА РАДОВА БРОЈ 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву


 

16.09.2019.

Обавештење о oбустави јавне набавке - Замена фасадне столарије


 

11.09.2019.

Одлука о oбустави јавне набавке - Замена фасадне столарије


 

04.09.2019.

Одлука о измени плана набавки за 2019


 

23.08.2019.

ЈАВНА НАБАВКА РАДОВА БРОЈ 1.3.2/19 - Замена фасадне столарије

 

 

20.08.2019.

Одлука о измени плана набавки за 2019


 

16.07.2019.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 3/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

01.07.2019.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 3/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче


 

14.06.2019.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 3/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

14.06.2019.

Одлука о измени плана набавки за 2019


 

03.04.2019.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19-1 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

19.03.2019.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19-1 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче


 

08.03.2019.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19-1 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

06.03.2019.

Обавештење о обустави поступка ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

28.02.2019.

Одлука о обустави поступка ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче




 

14.02.2019.

ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

13.02.2019.

Питање и појашњење одговора у поступку ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

11.02.2019.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

 

07.02.2019.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче

 

26.09.2018.

Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.5/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче




14.09.2018.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 5/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче


03.09.2018.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 5/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче




11.04.2018.

Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.1/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче




23.03.2018.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче




02.03.2018.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче


 

26.09.2017.

Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.1.3.2./17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




08.09.2017.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.08.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.07.2017.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




20.06.2017.

Обавештење о обустави поступка ЈН бр.1.3.2/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




09.06.2017.

Одлука о обустави поступка ЈН бр.1.3.2/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




26.05.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




21.04.2017.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




07.04.2017.

Обавештење о обустави поступка ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




22.03.2017.

Одлука о обустави поступка ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




17.03.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




14.03.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




10.03.2017.

ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА И ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.1./17 - - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




10.03.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




09.03.2017.

Питања и одговори у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.03.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




01.03.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




23.02.2017.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву




21.02.2017.

ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.1./17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву:




17.02.2017.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву

 

13.12.2016.

Обавештење о прихватању понуде - поправка службеног возила




13.12.2016.

Обавештење о прихватању понуде - ПП апарати




12.12.2016.

Обавештење о прихватању понуде - замена оштећених прозорских стакала




24.10.2016.

Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




20.10.2016.

Обавештење о решењу Републичке комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки за ЈН бр.1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву



08.07.2016.

Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права за ЈН бр.1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву



22.06.2016.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




08.06.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.06.2016.

ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.06.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.06.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




03.06.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




02.06.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




02.06.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




 

31.05.2016.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови




 

30.05.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




23.05.2016.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву




 

17.05.2016.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови




 

19.04.2016.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/16 од 18.04.2016.




 

08.04.2016.

ПРЕТХОДНО ОБАВЕШТЕЊЕ - Замена прозора на предњој страни зграде правосуднох органа у Панчеву




 

04.04.2016.

ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА И ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови




29.03.2016.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови




 

16.03.2016.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/16 - Канцеларијски материјал




01.03.2016.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/16 - Канцеларијски материјал




10.02.2016.

ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/16 - Канцеларијски материјал




 

17.09.2015.

Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15-1 - Фасадерски и изолатерски радови




31.08.2015.

Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15-1 - Фасадерски и изолатерски радови




19.08.2015.

Преговарачки поступак са објављивањем позива за подношење понуде - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15-1 - Фасадерски и изолатерски радови




17.08.2015.

Обавештење о oбустави поступка ЈН бр.1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови



07.08.2015.

Обавештење о закљученом уговору у поступку ЈН бр.2/15 од 08.07.2015.



13.07.2015.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.2/15 од 13.07.2015.



08.07.2015.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 2/15 - Рачунарска опрема




07.07.2015.

Обавештење о обустави поступка ЈНМВ 2/15 - рачунарска опрема




06.07.2015.

Измене у конкурсној документацији у поступку ЈН бр. 1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови




06.07.2015.

Питање, додатне информације и појашњење у поступку ЈН бр. 1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови




19.06.2015.

ОТВОРЕНИ ПОСТУПАК - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови




17.06.2015.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 2/15 - Рачунарска опрема




24.03.2015.

Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.1/15 од 23.02.2015.



02.03.2015.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/15 од 23.02.2015.



02.03.2015.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/15 од 23.02.2015.



23.02.2015.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/15 - Канцеларијски материјал, тонери и фотокондуктори за штампаче

 

12.09.2014.

Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.3/14 од 04.08.2014.



01.09.2014.

Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.2/14 од 23.07.2014.



04.08.2014.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 3/14 - Рачунарска опрема



23.07.2014.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 2/14 - Јавна набавка радова-санација хидроизолације крова зграде Вишег суда у Панчеву



29.05.2014.

Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.1/14 од 08.04.2014.



29.05.2014.

Обавештење о закључку Републичке Комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки о поднетом захтеву за заштиту права за ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.



25.04.2014.

Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права за ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.



14.04.2014.

Појашњење у вези са припремањем понуде за ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.



14.04.2014.

Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.



10.04.2014.

Одговор на захтев упућен путем мejла дана 10.04.2014.године у смислу члана 20. Закона о jавним набавкама



08.04.2014.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал



03.04.2014.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал



19.02.2014.

ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА И ПОЈАШЊЕЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал



12.02.2014.

ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал

верзија за штампу пошаљи страну